Παρασκευή 7 Απριλίου 2023

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ


Την Παρασκευή 7 Απριλιου το πρωί, στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου Πατρών προεξάρχοντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου με την συμμετοχή του εφημερίου πατρός Ελευθερίου τελέσθηκε Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία εις την οποίαν προσήλθαν και εκκλησιάσθηκαν καθηγητές και μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου Πατρών. 
 
Στην ομιλία του ο Θεοφιλέστατος συνεχάρει τους καθηγητές και τους μαθητές που προσήλθαν στην Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία τονίζοντας τους ότι προσήλθαμε να λατρέψουμε τον Κύριο της δόξης. Λατρεύω τον Κύριο σημαίνει ότι θέλω να είμαι ενωμένος μαζί Του και ο πιστός ενώνεται με τον Κύριο δια της συμμετοχής του στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.
 
Λατρεύω τον Κύριο σημαίνει ότι τον ευχαριστώ, τον ευγνωμονώ και τον δοξολογώ. Λατρεύω τον Κύριο σημαίνει ότι κάνω θυσίες με την καρδιά μου και με την ψυχή μου. Ότι με προθυμία τηρώ το θέλημά Του και αγωνίζομαι να γίνω άνθρωπος του Θεού. Ο άκοσμος κόσμος θα γίνει κόσμημα εάν παιδιά μου γίνουμε εμείς όλοι άνθρωποι του Θεού.
 
Αυτή την ευχή σας δίνω μέσα από την καρδιά μου.
Ο Θεοφιλέστατος μετέφερε σε καθηγητές, μαθητές αλλά και στο εκκλησίασμα τις εγκάρδιες ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.κ. Χρυσοστόμου.