Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος τέλεσε Εσπερινό και Ιερά Παράκληση προς την Παναγία την Ιεροσολυμίτισσα στο Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Πατρών.
Στην ομιλία του ο Θεοφιλέστατος μεταξύ άλλων είπε: "Ο Απόστολος Παύλος έστειλε ποιμαντική επιστολή στον μαθητή του Τιμόθεο, Επίσκοπο Εφέσου. Μεταξύ άλλων, του γράφει: «Πρόσεχε τῇ ἀναγνώσει». Θέλει να τον ενισχύσει με φωτισμένες συμβουλές για το πώς να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που θα εμφανιστούν στη διακονία του.
Η Αγία Γραφή είναι Θεόπνευστη, είναι το γράμμα και το δώρο του Θεού στον άνθρωπο και απαντά στα ερωτήματά μας. Είναι το ύδωρ το ζων. Είναι το βιβλίο που παρηγορεί, εμψυχώνει και φωτίζει. Έχει μεταφραστεί μέχρι σήμερα σε 1739 γλώσσες και διαλέκτους.
Μελετώντας την Αγία Γραφή μαθαίνουμε το θέλημα του Θεού. Δεν αρκεί όμως να διαβάζουμε και να ακούμε το λόγο του Θεού αλλά πρέπει να τον κάνουμε τρόπο ζωής μας, δηλαδή την θεωρία να την κάνουμε πράξη. Η μελέτη του λόγου του Θεού είναι πράξη αγάπης προς τον Θεό. Μελετάμε την Αγία Γραφή με πίστη, ταπείνωση, με σκοπό τον αγιασμό της ψυχής μας.









